Κυριακή 5 Ιουνίου 2016

Σήμερα έκλεψαν και τον Πρόεδρο του Συλλόγου Ν.Ροδόπης "Το Κεντρί" , δηλαδή εμένα !!!!! — στην τοποθεσία Μαρώνεια.

Γυρνώντας από το Διδυμότειχο , όπου και παρακολουθήσαμε τον αγώνα της Δόξας Προσκυνητών για την άνοδο στην Γ ΄ Εθνική , στην περιοχή της Μαρώνειας , διαπίστωσα να μου λείπουν και οι 3 καινούργιες μου κυψέλες , και να έχουν αντικατασταθεί με με μια άθλια , βαμμένη με πινέλο χωρίς στοιχεία Μελισσοκόμου χρώματος Μπλε. Όμως ο " Πονηρούλης " συνάδελφος έκανε ένα λάθος τραγικό. Έβαλε κυψέλη χωρίς αριθμό , παλιά με καπάκι εσωτερικό που παραπέμπει σε μελισσοκόμο από 60 ετών και άνω. Φωτογραφήθηκαν ολα τα στοιχεία + τις φωτογραφίες των κυψελών μου που είχα βγάλει παλαιότερα και θα τα καταθέσω αύριο μήνυση κατά άγνωστου στην Εισαγγελία Κομοτηνής. Δεύτερο λάθος του ήταν να πετάξει το ένα καπάκι μου  μέσα στα πιρένια (σουσούρα) στο οποίο  ήταν γραμμένα τα στοιχεία μου ευκρινώς οπως σας δείχνω . ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΕΚΑΝΕ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ γιατί τα έβαλε με λάθος άνθρωπο . Έχω υπόνοιες για 2-3 τέτοιους (Ανθρωπίσκους)  που περιφερόταν πέρυσι και πρόπερσι και μου έκλεινε τις θυρίδες , και μάλλον είναι από τα διπλανά χωριά . Τους συνιστώ να προσέχουν από εδώ  και πέρα , και θα περιμένω να μου ξανακλέψουν   τις κυψέλες που θα βάλω αύριο πρωί- πρωί πριν το σεμινάριο.









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου